FAQ

Često postavljana pitanja

Kroz angažman renomirane advokatske kancelarije kao našeg pouzdanog vanjskog saradnika, kako bismo osigurali pravnu sigurnost i stručnost u procesu registracije, olakšat ćemo vam pokretanje poslovnog poduhvata.

Pored toga, tim pravnika vam stoji na dispoziciji u svim fazama poslovanja, kako biste poslovali u skladu s važećim zakonima i pravilnicima koji regulišu radno pravo.

Da, softversko rješenje kao sastavni dio naše usluge vam nudi mogućnost vođenja zaliha u realnom vremenu i izdavanje izlaznih računa na izuzetno jednostavan način.

Istovremeno, nama je omogućen pristup, tako da možemo izvršiti kontrolu obavljenih transakcija u svakom trenutku te izvršiti prenos podataka u finansije.

Možete nam dostavljati poslovnu dokumentaciju elektronskim putem. To će znatno olakšati efikasnost i ažurnost knjigovodstvenog evidentiranja poslovnih promjena.

Originalna dokumentacija ostaje u vašem posjedu s obavezom čuvanja iste u skladu sa zakonom propisanim rokovima.

U okviru naše usluge, automatski se brinemo o podnošenju poreznih prijava u vaše ime. Pazimo na rokove za podnošenje odgovarajućih obrazaca koji variraju u ovisnosti od vrste djelatnosti i oblika registracije.

Osim podnošenja poreznih prijava, vršimo pažljivu kontrolu uplata koje se vežu za predate obrasce, provjeravajući da li su uplate otišle odgovarajućim zavodima i fondovima.

Sva pravna lica imaju obavezu pripreme, izrade i predaje zakonom propisanih godišnjih finansijskih izvještaja, ovjerenih potpisom i pečatom certificiranog računovođe sa važećom licencom.

Samostalni poduzetnici, u zavisnosti od forme i vrste registracije, predaju:

– Specifikacija za utvrđivanje dohotka od samostalne djelatnosti (Obrazac SPR-1053)

– Godišnja prijava dohotka od zajedničkog obavljanja djelatnosti (Obrazac GPZ-1052)

Fizička lica kao vlasnici djelatnosti imaju obavezu podnošenja Godišnje prijave poreza na dohodak (Obrazac GPD-1051).

Nije neophodno, možete promijeniti računovodstvenu agenciju u bilo kom trenutku tokom kalendarske godine i to nije kompleksan proces.

Trenutna agencija izvrši odgovarajuća knjiženja do uzajamno usaglašenog datuma prestanka poslovne saradnje, a nova agencija nakon unosa početnih stanja nastavlja sa radom od tog datuma.